Bloxorz Flash Oyun İndir ve OYNA

8 Şubat 2012 Çarşamba

Bloxorz Flash Game indirBloxorz Flash Game Download


Oynarken beni delirten oyunlardan biriö85 Başarısız olunca adeta çıldırıyorum. Ama oynamaktan da acayip zevk alıyorum. Diyen birilerine rastlarsanız, bilin ki bu Bloxorz hakkında konuşuyodur:) Aynı anda hem zeka oyunu, hem de strateji


Amacımız dikdörtgenler prizması şeklindeki cismimizi deliğe sokmak. Böyle deyince biraz garip geldiğinin farkındayım :D Ama başka türlü nasıl açıklayacağımı bilemedim kusura bakmayın J Yazımın başında da belirttiğim gibi sizi delirtebilir, çabuk sinirlenen bir yapıya sahipseniz lütfen etrafınızda birileri varken oynamayın bu oyunu J Ben 27.ci bölüme kadar gelebildim. Ama tek oturuşta değil. Her bölümde size passcode veriyor ve istediğiniz zaman bu kod ile kaldığınız bölümden devam edebiliyorsunuz. Her seferinde en baştan başlamak çok can sıkıcı olurdu herhaldeAyrıca level kodlarını burada bulabilirsiniz.
Yazarın oyun hakkındaki görüşleri: Tek bir şey söyleyeceğim, kesinlikle kaçırmayın :)

Linkler Yazının Devamında


Linkler:HotfileFreakshareuploaded to
Mediafire



Kişisel bir rica: Bana destek olmak için lütfen hotfile linklerini kullanın. Teşekkürler :)Lütfen oyun hakkındaki görüşlerinizi yorum olarak bildiriniz.







Bloxorz Flash Oyun İndir ve OYNA

Posts Relacionados

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder